سحر اژدم ثانی برنده سی و سومین دوره فستیوال بین المللی شعر مرکز تریوجیو ایتالیا

سحر اژدم ثانی برنده سی و سومین دوره فستیوال بین المللی شعر مرکز تریوجیو ایتالیا

لیلی رضایی
پنج‌شنبه 1403/03/31

موزیکفا: سحر اژدم ثانی برنده دو جایزه ویژه هیئت داوران  سی و سومین دوره فستیوال بین المللی شعر مرکز تریوجیو ایتالیا شد.


سحر اژدم ثانی برای دومین سال پیاپی برنده دو جایزه ویژه در این فستیوال معتبر بین المللی شد.

شعر جهان رویایی که درمورد صلح جهانی است، برنده دو جایزه ویژه "یادبود آندار نگروتو کمبیوس" برای بهترین شعری که ارزش زندگی را جشن می گیرد، و جایزه ویژه "یادبود یوهنیا لشچوک"، برای ریشه ها و بین فرهنگ ها شد.


مراسم اهدای جوایز این فستیوال روز یکشنبه ۱۶ ژوئن در ایتالیا برگزار شد و اژدم ثانی مفتخر به دریافت مدال جایزه ویژه هیئت داوران شد.

اشعار برگزیده نیز در یک کتاب چاپ شده اند.


سال گذشته نیز این شاعر،  با ترانه انگلیسی "من یک زن هستم"، جایزه ویژه "یابود دوینا پستولاچی" برای زن، عشق و زندگی و همچنین برنده جایزه ویژه "یادبود یوهنیا لشچوک" شده بود. 


شعر جهان رویایی تا بحال برنده جوایزی در فستیوال شعر نیویورک امریکا، فستیوال شعر آتن یونان و فستیوال رنگ های یک شعر میلان ایتالیا شده است و در آنتولوژی های بسیاری در سراسر جهان و به زبانهای مختلف منتشر شده است.


سحر اژدم ثانی شاعر ایرانی که به زبانهای فارسی و انگلیسی شعر می سراید، تابحال سه کتاب شعر فارسی چاپ نموده است، فصل پنجم زمین، تا ماه پر کشیدم و من آدم های زیادی بوده ام و تابحال برنده جوایز بین المللی شعر بسیاری شده است و به فستیوالهای زیادی در سراسر جهان دعوت شده است و اشعارش به زبانهای زیادی ترجمه و چاپ شده است.

دیدگاه خود را ثبت کنید.
دیدگا‌ه‌ها

برای دسترسی به تمام امکانات موزیک‌فا لـطفا وارد شـویـد و یا ثـبت‌نام کنید.

ورود به حساب کاربری ثبت‌نام